Warunki zamówień

Utworzono: 05 styczeń 2011
Drukuj

top03

 

1. Procedura zamawiania podzespołów.

 

Firma turbo-parts.pl dostarcza części do regeneracji wyłącznie zarejestrowanym warsztatom posiadającym niezbędny sprzęt do regeneracji.

Dostępna jest sprzedaż detaliczna i hurtowa. Zamówienia można składać telefonicznie lub drogą e-mail.

Zamówienia detaliczne przyjmowane są w godzinach pracy z realizacją do godz. 15.00 dla dnia następnego.

 

2. Zamówienia hurtowe.

Zachęcamy do formy współpracy opartej na podstawie zapytania ofertowego. Oferta skierowana jest przedewszystkim dla odbiorców, których przerób w serwisie turbosprężarek jest na tyle duży, że potrafią przewidzieć zasoby potrzebnych części, które chcą mieć na swoim magazynie, dlatego zamówienia zbiorcze są najkorzystniejsze, wówczas można otrzymać najkorzystniejszą cene przy zamówieniu.

 

a) Prosimy podać numery części, które Państwa interesują i określić ilość poszczególnych pozycji.

b) Gotowe zapytanie z numerami części wysłać bezpośrednio na nasz e-mail :  info@turbo-parts.pl

 c) Prosimy podać dane kontaktowe

 d) Odpiszemy Państwu w ciągu 24 godzin, załączając gotową ofertę handlową oraz określimy termin dostawy i forme płatności. W zależności od stanów magazynowych i ewentualnych braków na magazynie termin realizacji może wydłużyć się do 4 tygodni ze względu na umowe z dystrybutorami. Zwykle dostawa realizowana jest do 2 tygodni.

 

3. Zwroty towaru.

 

W przypadku zwrotu części nie przyjmujemy paczek pobraniowych. Zwracamy pieniądze tylko i wyłącznie przelewem na wskazane konto.

 

Firma turbo-parts.pl nie zwraca poniesionych kosztów przesyłek oraz kosztów związanych ze zwrotem towaru za nieodpowiednio zamówione części lub inne błędy wynikłe z ogólnej problematyki regeneracji.

turbo-parts.pl team